Feestelijk moment in de bouw van nieuwe Longcare-afdeling Merendael: hoogste punt bereikt

Woensdag 15 Februari 2023

Op woensdag 15 februari vond op de bouwplaats van de Pompestichting een officieel moment plaats voor de viering van het hoogste punt van de bouw van onze gloednieuwe Longcare-afdeling Merendael! Het bereiken van het hoogste punt bij de bouw is een traditionele mijlpaal die gevierd wordt. Samen met de vakmannen van Van de Klok, betrokken projectleiders, directie en de medewerkers van de nieuwe Longcare-afdeling stonden we stil bij dit hoogtepunt.

Viering feestelijk moment

De middag werd ingeluid door Edo de Vries, directeur algemene zaken van de Pompestichting. Na zijn welkomstwoord beklom hij samen met Patrick Bekker, projectmanager bij van de Klok het hoogste punt van de nieuwbouw om daar een handje te helpen met het storten van het laatste cement. De middag werd afgesloten met een toost op een voorspoedig vervolg van de bouw.

Over Merendael

Merendael wordt een veilige en stabiele woonomgeving voor bewoners met een lange behandelgeschiedenis en complexe problematiek.

Deze Longcare-afdeling biedt 30 verblijfsplekken voor bewoners die langdurige forensische begeleiding, beveiliging, toezicht en ondersteuning nodig hebben op een beveiligingsniveau 2-hoog. Deze zomer hopen we de deuren te openen.