Meet & Greet Pompestichting Nijmegen

Zondag 01 Augustus 2021

Op donderdag 30 september van 18.00 tot 20.30 uur is deze 'Meet & Greet' binnen de Behandelkliniek van de Pompestichting in Nijmegen.

Voor wie?
De Meet & Greet is voor iedereen die interesse heeft in het werken als sociotherapeut, verpleegkundige of (assistent) behandelcoördinator binnen de forensische psychiatrie. Naast de juiste diploma’s vinden wij ambitie om jezelf verder te ontwikkelen belangrijk.

Ben je benieuwd of werken in de forensische psychiatrie iets voor jou is? Kom dan naar onze Meet & Greet.

Programma
Van 18.00 tot 18.30 is de inloop waarbij wij zorgen voor een kop soep met een broodje. Aansluitend geven we een digitale rondleiding door de kliniek en over het terrein. Na deze digitale rondleiding kun je in gesprek met onze medewerkers. We willen jou een beeld geven van onze bijzondere werkplek, de sfeer en onze medewerkers.

Waar?
Locatie: Behandelkliniek Nijmegen Weg door Jonkerbos 55, 6532 CN Nijmegen.

Nieuwsgierig geworden?
Meld je vóór 27 september a.s. aan middels deze link.

We kijken ernaar uit om je te ontmoeten!