Buurtvereniging bezoekt LFPZ-locatie in Zeeland

Maandag 02 december 2019

Koffie en wat lekkers
Op uitnodiging van de Bewonersraad heeft een delegatie van buurtvereniging ‘Brand’ onlangs kennis gemaakt met hun buren. Enkele bewoners van onze LFPZ-locatie in Zeeland hadden koffie gezet, er was gezorgd voor wat lekkers en er werd met het bezoek gepraat over de gewone dingen in het leven. Doel van de Bewonersraad en de geestelijk verzorger, was om op een ongedwongen manier kennis te maken met de buren uit de straat. Dat is gelukt.

Cadeautje
De buurgenoten hadden een cadeautje meegebracht dat een plekje krijgt in de Brink, de ontmoetingsruimte voor de bewoners en hun gasten. Het gaat om een tegeltje van de provincie Brabant met de groet ‘houdoe’. Volgens de buurtvereniging staat dit voor: ‘welkom in Brabant, welkom in Zeeland, jullie horen er bij!’