Home   |   Over de Pompestichting   |   Werken bij de Pompestichting   |   Bezoekers   |   Contact   |   Kairos   |   Pro Persona
Behandeling   |   Alles over TBS   |   Scholing en opleiding   |   Onderzoek

Home  >  Scholing en opleiding

Scholing en Opleiding

Pompeii is het expertisecentrum van de Pompestichting. Pompeii streeft naar verzameling, vermeerdering en verspreiding van de aanwezige forensisch- psychiatrische ervaring, kunde en kennis.

De Pompestichting heeft tevens een eigen afdeling voor onderzoek en innovatie, gericht op kwaliteitsverbetering van de zorgpraktijk en systematische monitoring van de behandelresultaten.

Expertisecentrum Pompeii

Pompeii organiseert scholing over omgaan met agressie en zedenproblematiek. Dit doen we met advies, cursussen en trainingen, conferenties, workshops, publicaties en studiereizen. Met onze programma's ontwikkelen wij een veiliger werkvloer voor medewerkers en leidinggevenden in de zorg en maatschappelijke dienstverlening.

Klanten zijn bijvoorbeeld: Tbs-klinieken (FPC's), Justitiële Jeugd Instellingen, instellingen voor maatschappelijke dienstverlening, scholen, GGZ-instellingen, huisartsengroepen, vervoersdienst justitiabelen en een detentiecentrum voor asielzoekers.

Donderdag 01 juni 2017
Jaarverslag van Pompestichting
Maandag 24 april 2017
Jaarbeeld Pompestichting 2016
Maandag 21 november 2016
Veel animo voor jubileummarkt
zie alle nieuws >

Over ‘terbeschikkingstelling’ (tbs) en de wijze waarop we de behandeling en veiligheid binnen de tbs-maatregel vormgeven.

EFP

Expertisecentrum Forensische Psychiatrie

Forensische Zorg

Voor professionals, over de verschillende aspecten van het werkveld.

Slachtofferhulp Nederland

Helpt slachtoffers van misdrijven, verkeersongelukken en calamiteiten.

zie alle links >>
?>