Materialen

Er zijn diverse materialen beschikbaar die kunnen helpen in het vormgeven van relationele veiligheid en het gebruik van de STA methodiek in het dagelijks werk. Enkele daarvan zijn hier verkrijgbaar, zoals de handreiking, de e-learning en de relationele veiligheidsverkenner. Daarnaast is de Pompestichting licentiehouder van de Nederlandse versie van het werkboek. In de loop der jaren heeft de Pompestichting tevens diverse materialen, trainingen en werkwijzen ontwikkeld.

• Handreiking
    Download hier de 2e Nederlandse uitgave van See Think Act - Handreiking voor relationele veiligheid.

• STA verkenner
    Download hier de algemene Relationele Veiligheid Verkenner. Behorende bij de handreiking.

• Posters
    Download hier de posters behorende bij de STA handreiking.

• E-learning
    In samenwerking met GGZ-ecademy is een e-learning ontwikkeld, speciaal voor medewerkers uit de forensische zorg: de Forensische Leerlijn. Hierin is de module Relationele Veiligheid opgenomen, gebaseerd op het STA model, die medewerkers kunnen doen ter introductie op het thema. Kijk voor meer informatie op de website: www.forensischeleerlijn.nl.

• Werkboek en templates
    Om als organisatie toegang te krijgen tot het werkboek en STA materialen is een licentie verreist, neem hiervoor contact met ons op.

• Training en advies
    In de loop der jaren heeft de Pompestichting divers trainingsaanbod ontwikkeld. Voor trainingsaanbod of advies neem contact met ons op.