Open Dag druk bezocht

Maandag 19 Maart 2018

De Open Dag en Meet & Greet van de Pompestichting en Kairos op zaterdag 17 maart 2018 zijn goed bezocht.

In totaal mochten we op onze locaties in Nijmegen en Zeeland (NB) zo’n 400 bezoekers ontvangen. Zij namen een kijkje op de behandelafdelingen, bij de dagbestedingsactiviteiten en gingen in gesprek met medewerkers en patiënten.

Voor mensen die geïnteresseerd zijn in het werken in de forensische psychiatrie was er diezelfde dag een Meet & Greet. De belangstellenden kregen veel informatie over het werken binnen onze behandelkliniek in Nijmegen, de langdurige forensisch psychiatrische zorgvoorziening in Zeeland (NB), of juist bij Kairos, dat een ambulant behandelaanbod heeft.

Wil je weten welke vacatures er zijn? Kijk dan op: werkenbijpompestichting en werkenbijkairos