Meet & Greet LFPZ in Zeeland

Dinsdag 07 September 2021

Op donderdag 23 september van 17.00 tot 20.00 uur is er weer een Meet & Greet binnen de Langdurige Forensisch Psychiatrische Zorg (LFPZ) afdeling in Zeeland (Noord Brabant).

Doelgroep
Deze Meet & Greet is voor iedereen die interesse heeft in het werken in de forensische zorg, als forensisch psychiatrisch begeleider, verpleegkundige/ sociotherapeut of medewerker dagbesteding binnen de forensische psychiatrie. Naast de juiste diploma’s vinden wij ervaring minder belangrijk dan de ambitie om jezelf verder te ontwikkelen. Werk jij als behandelcoördinatoor, GZ-psycholoog of psychiater? Ook dan ben je van harte welkom!

Aanmelden
Meld je aan vóór woensdag 22 september door te mailen naar: d.v.d.burgt@pompestichting.nl. Vermeld hierbij je naam en telefoonnummer, opleiding en de functie waar jouw interesse naar uit gaat.

We kijken ernaar uit om je te ontmoeten!