Meet & Greet 14 oktober LFPZ Pompestichting Zeeland (NB)

Woensdag 19 Augustus 2020

Benieuwd of werken in de forensische psychiatrie iets voor jou is?

Kom dan naar de Meet & Greet op woensdag 14 oktober van 17.00 tot 20.00 uur bij de Langdurige Forensisch Psychiatrische Zorg (LFPZ) in Zeeland (NB).

Van 17.00 tot 17.30 is de inloop waarbij wij zorgen voor een kop soep met een broodje. Aansluitend maken we een rondleiding over het terrein. Na de rondleiding kun je in gesprek met medewerkers. Op deze manier willen we jou een beeld geven van onze collega’s, de sfeer en werkomgeving.

Voor wie?
Deze Meet & Greet is voor iedereen die interesse heeft in het werken als forensisch psychiatrisch begeleider, sociotherapeut/verpleegkundige, behandelcoördinator/GZ-psycholoog of assistent behandel coördinator/masterpsycholoog binnen de forensische psychiatrie. Naast de juiste diploma’s vinden wij ervaring minder belangrijk dan de ambitie om jezelf verder te ontwikkelen.

Waar en wanneer?
Adres: LFPZ Zeeland, Brand 75, 5411 RW, Zeeland (NB)
Datum: woensdag 14 oktober 2020
Tijd: 17.00 tot 20.00 uur

Corona richtlijnen
Tijdens de Meet & Greet hanteren we een aantal corona-richtlijnen om besmetting te voorkomen. Deze worden hier benoemd, graag de richtlijnen van te voren doornemen.

Ben je nieuwsgierig geworden? Je bent van harte welkom!
Meld je aan vóór maandag 5 oktober via deze link

* Inschrijving is gesloten.

We kijken ernaar uit om je te ontmoeten. Heb je je aangemeld, maar ben je onverhoopt toch verhinderd? Stuur dan een e-mailtje naar Diny van der Burgt