U bent hier: Nieuws

Meet & Greet 5 oktober behandelkliniek Pompestichting

Woensdag 08 Juli 2020

Affiniteit met de forensische psychiatrie?

Beschik jij over affiniteit met de forensische psychiatrie en wil jij je samen met collega’s inzetten om mensen terug te laten keren in de maatschappij? Ben jij nieuwsgierig naar onze organisatie en het werken binnen onze behandelkliniek? Kom dan naar de Meet & Greet op maandag 5 oktober van 18.00 tot 21.00 uur.

Tijdens de Meet & Greet krijg je een rondleiding en de mogelijkheid om in gesprek te gaan met medewerkers en patiënten. Op deze manier willen we jou een beeld geven van onze collega’s, de sfeer en werkomgeving. Ook zal er een recruiter aanwezig zijn voor eventuele vragen over loopbaanmogelijkheden.

Voor wie
Deze Meet & Greet is voor iedereen die interesse heeft in het werken als sociotherapeut of als verpleegkundige binnen de forensische sector en die beschikt over de juiste diploma’s als HBO-V, SPH, Social Work, MBO 4 Verpleegkundige of Master of Science. Ervaring vinden wij minder van belang dan de ambitie om jezelf verder te ontwikkelen.

Waar en wanneer
Locatie: Behandelkliniek Nijmegen, Weg door Jonkerbos 55 in Nijmegen
Datum: maandag 5 oktober 2020
Tijd: 18.00 tot 21.00 uur

Houd er rekening mee dat het tonen van een ID verplicht is en controle plaatsvindt bij binnenkomst.

Corona richtlijnen

Tijdens de Meet & Greet hanteren we een aantal corona-richtlijnen om besmetting te voorkomen. Deze worden hier benoemd, graag de richtlijnen van te voren doornemen.

Ben je nieuwsgierig geworden? Je bent van harte welkom!
Meld je aan vóór woensdag 30 september via deze aanmeldlink.

Bezoekers die door omstandigheden op 5 oktober 2020 niet kunnen deelnemen aan de Meet & Greet, maar wel graag in contact komen met ons of op de hoogte gehouden worden van actuele ontwikkelingen, kunnen een mailtje sturen naar Sandy van Haalen. Er zal dan contact worden opgenomen.

Naar het nieuwsoverzicht